fredag 6 februari 2009

D-vitaminbrist



Vi vill minnas de sista dagarna i ettan, de inställda lektionerna vilket ofta resulterade i myspys och pick-nick i Botan..

Varför bor man egentligen kvar här i detta kalla land? Ett av svaren fick vi ju på lunchen.. Upplyften! (Ngt internt). Den andra orsaken är väl allt vi skulle sakna om vi åkte ifrån Sverige. Ska man eller ska man inte? Varför kan man inte göra allt på en gång?

Framtiden ger mig allt för ofta ångest. Om man tänker på ett av Lindas senare inlägg om att vi borde vara tacksamma så känns det ju ganska mkt hur sjukt som helst att min största ångestorsak är framtiden och vad jag ska välja av allt jag vill. Ni kanske tycker att om det är mitt största problem så kan jag verkligen inte klaga, men ja, alla har vi ju våra problem som vi värderar olika. Nu orkar jag inte prata mer om det för mitt huvud spenderar redan alldeles för mkt tid på den punkten.



Cut Copy - Lights and music!

Videon är kanske inte direkt inspirerande, men lyssna när ni gör annat. Jag har som ni kanske har märkt, lärt mig mktlite programering! (Det är revolutionerande för mig må jag säga.) I vilket fall så kommer länken att öppnas i nytt fönster. Folk som inte är medlemar har även klagat på att de inte kunnat kommentera, men även det har jag fixat till. Pluspoäng till mig! Så kommerntara på nu bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar