onsdag 25 februari 2009

Kärlek vid första ögonkastet.

.
Franz Ferdinand - Auf Achse
.
LG dök inte upp till svenskan idag så vi begav oss till Coffie Point och disskuterade 18-årsfester och inristningar i bord. Efter skulle jag leta lite snabbt i Lund efter ngt bärbart till Lindas fest. Av ngn anledning drogs jag in i en gränd där det tydligen inte bara fanns den mkt mysiga lilla butiken med rätt cool stil, utan även en Lions. Tänkte att why not, letar ju ändå efter en kavaj. En liten gubbe visade att de även hade en källare så jag kilade ner och provade en del, hittade bara en lite för liten spegel att spegla mig i så jag köpte inget. Bestämde mig dock för att jag skulle dra med Diane ngn dag efter skolan. Kul med en second-hand affär till i Lund att ha koll på (+ att jag hittade en större spegel i trappuppgången!)




Jag vände på gårdagens utbrott och vips så resultarede det i dessa. Inget tippat Malin-köp nä, men det är överraskningarna som gör livet ;). Nu ska jag gå och laga spagetti och köttfärssås.

1 kommentar:

  1. åh heting skor! nu är ju bara frågan, kan du gå i din utan att stuka fötterna?!? ;)

    SvaraRadera