torsdag 26 februari 2009

Tack, jag är redan medveten om att jag lever.



Riktigt bra dag, men eftermiddagen kan bara beskrivas som total failure. Längsta dagen idag, magen kurrar som bara den, kissnödig, skoskav då mina fötter inte är skapta för converse, förmodligen blåmärken på hela armen från Wille på spanskalektionen. Skulle bara hämta jacka och lite nödvändiga skolsaker och sedan bege mig till bussen med Amanda. Hittar inte nyckeljävlarna. Springer runt på skolan och letar, expiditionen, vaktmästeriet, IT skyffet, biblioteket, salar vilket t.ex resulterar i:
Emma & Klevia - Va de i spanskasalen?
Malin - Nä där va bara araber. (Hemspråk)
Sen sprang jag vidare. Efter ett tag började jag känna mig mer och mer desperat och ensam, Katte va nu helt tomt. Insåg att jag skulle få gå utan jacka och saker till bussen. Fick springa halva biten.

I vilket fall så skjuter jag upp kemilabben till typ, söndag. Mamma kom ialf hem nu så ska dricka lite te med henne, sen läsa min engelskabok, Twiglight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar