onsdag 11 februari 2009

Give me Fire.. nu tack


Lagt undan albumet till på fredag så att jag verkligen har lite härlig ny musik till den långa resan. Jag misstänker att det blir en hel del av Björns sköna hesa röst, gillas.. Folk & Rock killen undrade om jag inte skulle dit på tisdag och få mitt album signerat?! Svarade nog inte ens på frågan. Jag är tyvärr ganska härligt opepp på hela resan och detta va ännu ett saftigt bakslag.

Mando Diao - Dance with somebody
En riktigt snygg video..

Suck, ännu ett musiknederlag. Förr fanns en potentiell chans att jag skulle följa Josefin's crew och se Detektivbyrån nu när de skulle spela i Hässleholm. Hade ingen aning om när de skulle spela. 14 feb.. Snyft, har ju sett väldigt mkt fram emot det. Sen är det ju Alla hjärtans dag och allt. Kanske kunde hittat ngn sorgsen kärlekskrank själ där. Tydligen inte.

Detektivbyrån - E18

Den härligt saliga blandningen + Malin = Totally true.

För tillfället så gör jag allt för att slippa plugga till spanskaprovet. Måste tillägga att jag är så avundsjuk på Fredrik och för första gången på polhemmare.. De har en valbar kurs som heter Natur och Friluftsliv!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar