tisdag 24 februari 2009

Frågor.


Jag vill ha nya kläder. Massor av kläder, och skor, pengar och tid till allt detta så att jag verkligen kan göra det jag vill.

Läget just nu är desperation. Har så mkt att göra, vill inte ta tag i något, även om det inte bara är tråkiga saker. Jag vill komma fram till vad jag ska göra senare i livet, ha ett riktigt mål. Jag vill ha svar på en massa frågor. T.ex om du och jag ser blått på samma sätt?! Eller hur många fågelskådare som gått förbi vårt hus de senaste två dygnen?! (Grannen hade en ringtrast i sin trädgård iförrgår. Ni får skratta.) Lever jag överhuvudtaget?! Varför kan inte högklackat vara skönt!? Är all tid och alla tankar jag ägnar åt skolan nödvändigt, kommer jag att ångra det i framtiden?! Varför är det så svårt att hitta en kille?! Varför är jag så jävla attraherad av liket?!, ser jag honom så kan det göra min dag haha. Nä, nu ska jag gå och finslipa Biologiarbetet, göra matten, börja på kemilabben fixa min CV och fota till UNVn så att jag imorgon kan leta efter lite allt möjligt.

Känner att lördag verkligen behövs. Nakendans med sjufacket i vinternatten.

Ca 2 min senare. Carrie satte nog ett ganska bra ord på det jag känner. Otålighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar