måndag 9 mars 2009

Nostalgi.



Walle, min lilla sommarförälskelse.

Nothing matters, when you're young, and you're drunk, and you're three hundre miles from the place that you come from. - (Since our first guitar - Post Prague)

Grymt irriterande att man inte kan lägga in filer med musik som inte finns på youtube, för det kan man väl inte?! Isf hade jag nog delat med mig av deras Crumbs of love, som får mig och säkert en del andra att känna känslor som jag annars inte känner på just det sättet, en blandning av längtan till framtiden men ändå kärlek till den tiden, hopplösa förälskelser, och tanksamhet till mina vänner. Haha nu låter jag som en smörig tönt.

Fick deras EP av Sebbe i lördags, så har lyssnat en del på den de senaste dagarna. Idag efter lunchen med Bjärredstjejerna tittade vi på lite bilder från Ödehusfesterna. Sofg's musik, ödehusfester och cykelsemestern representerar en av mina bästa sommarlov.



En bild från den tiden haha, de som inte förstår vad den föreställer bör nog inte veta heller. (Ta inte illa upp.) Ödehusköket, Friends, dusch, cykellås, ros ;). Och nej, det är inte jag på bilden. Här kommer lite fler random bilder:


We run trough streets at night, under
starlight, when we were winning.

Per, Fredrik, Amanda och jag i
seriöst blomkrig.

Fångsten efter räden ute på åkern.
Lanet Marcus tar upp varje gång vi träffas.
"Kommer du ihåg när du jag och Robin
gick till stranden där vid fem?"
Frågar han med sitt typiska
Marcus-minns tillbaka-min.
Och självklart minns jag det.


Gången då jag Fredrik och Tim hörde
ljud i en buske som aldrig identifierades,
en av de sjukare upplevelserna i mitt liv.

1 kommentar:

  1. mycket intressant bilder mallan-spralla.
    /La france

    SvaraRadera