måndag 23 mars 2009

Det kallas för utematte.



NV2B har hittat sin plats på gården under de soliga dagarna. Tvivlar på att någon annan vågar sitta där i framtiden. De tänker väl på sina ryggar..

Sjukdom, jobbiga möten och blodtypsbestämmning förgyllde min morgon. Gick hem från skolan idag för första gången på länge. Mår ialf bättre nu vilket är tur för att schemat är ganska fullt inför D-dagen imorgon. Karin är i Sverige!! Vi fick en chock när vi kom ut från Biologin för där stod hon. Så innan jag åkte hem pallrade jag mig med Maria och Karin till EH för att se Klevia och Emmas miner när de såg henne. Mys och Te är ialf inte helt fel när man mår dåligt.

Claude Debussy - Arabesque
Brände en skiva med lite skönt piano häromdagen.

Nu är det en av mina favoritprogram, Packat & Klart och de ska till Filippinerna :O. En annan storfavorit i samma genre är Planet Earth, finns knappt ngt mysigare program. Tyvärr är det inte alls samma sak att se det över datorn. För att göra bilderna rättvisa så ska man se det på storbildsskärm och med surround ljud. (Animal Planet på söndagar 21.00)
Planet Earth - Mountains
Planet Earth - Coasts and reef barriers
Ni får lov att mobba mig men jag är kär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar