tisdag 28 april 2009

UNV är tråkigt.



Kom att tänka på en av de mer sjuka händelserna jag varit med om, nog svårt att göra den rättvisa om man inte va där. Handlar om MF-Fredriks franska kompis Emil som bröt enormt på franska när vi pratade engelska. Helt random andra dagen bryter han av sin franskengelska med ett par meningar på perfekt svenska. Ni tänker säkert att om det är en av de sjukare jag varit med om så har jag verkligen ett tråkigt liv, men shit vad det förvånade mig. Hade gjort ganska mkt för att höra det igen. Dessutom, hade inte Emil kommit till Sverige och sökt till Malmö så hade jag inte behövt ha panik nu igen.

3 kommentarer:

  1. åh, panik ^^ ? du kan ju undvika honom?

    SvaraRadera
  2. hahaha, ja jo! inget är lätt här i livet (fast allt är lite lättare, nu när du är 18 :D)

    SvaraRadera