fredag 3 april 2009

Butan för allt vad det är värt.



Diane strax efter att vi blev fotade av Paparazzimannen. Mkt random situation, men ingen nyhet att lundensare blir socialare av soligt väder.

Här har ni en smakbit av förtillfället väldigt hypeade Telepathe.
Telepathe - So fine
Tillägnas alla soldyrkare som har gått och fått halsfluss i dessa molnsfria tider.

Kör på lite egen Tjuvlyssnat hoho.
Tjej - Du är faktiskt sjukt röd i ansiktet.
Kille - Ja, jag känner det på lukten..
Tjej - Hahaha, va?!
Kille - Ja du vet som när man solat solarie, man får en speciell lukt!

Btw, DET ÄR LOV. Jag känner mig så fri så det finns inte. Ser fram emot en 10 grymma dagar fullproppade (hehe som vanligt) med älskvärda händelser. Man blir ju så glad :D. Det är så att jag skrattar för mig själv haha.

1 kommentar:

  1. hoho, lukten sprider sig :D vad heter förresten skogen så att jag kan kolla lite med buss och så, vi har skjuts ett håll!

    SvaraRadera