fredag 8 maj 2009

España (Mexico)


Fortsätter Klevias eurofori med vår kära Gael. (Här har han dessutom exakt samma mun som Kaj den yngre..!?) Spansk-eran har vuxit sig större ännu mer nu när jag har bestämt mig för att fortsätta till trean.

Sitter bara vid datorn för att mitt nagellack ska torka, brukar vara ett säkert kort, annars brukar jag bara fucka till det. Laddar för en späckad helg, ska bli sweet. Kanske ses vi, eller inte, ha ialf en lika bra helg!
Parc de la Ciutadella, som jag förmodligen kommer att besöka vid två kommande barcelonaturer det kommande halvåret. Jag jublar!

2 kommentarer:

  1. jag är fedeuttråkad malin!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. hahah, gör ngt vettigt min vän, lämna alltså datorn, använd fantasin, vad vill du egentligen göra? Inte för att du har tid till det nu.. Vi ses snart

    SvaraRadera